Понеділок, 30.03.2020, 21:53


Драбівський навчально-виховний комплекс
"загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. С.В. Васильченка-гімназія"
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 8900
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2017 » Березень » 24 » Убезпечення життя дітей під час ремонтних робіт
09:07
Убезпечення життя дітей під час ремонтних робіт

ДРАБІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

ІМ. С.В. ВАСИЛЬЧЕНКА-ГІМНАЗІЯ»

ДРАБІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Центральна, 27, смт  Драбів, Черкаської області, 19800

телефони: 31-2-04, 30-4-94, факс: 31204, е-mail: shkolavasilchenka@ukr.net, код ЄДРПОУ 24353335

 

НАКАЗ

 

21.03.2017                                         смт Драбів                                                 № 50 

 

Про додаткові заходи щодо убезпечення  

життя і здоров’я учасників навчально-

виховного процесу під час проведення

ремонтних робіт даху шкільної їдальні

 

У зв’язку з проведенням ремонтних робіт даху будівлі шкільної їдальні Драбівського НВК «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. С.В. Васильченка-гімназія» з 21.03.2017 до 07.04.2017 року та з метою забезпечення у школі безпечних умов для проведення уроків, збереження життя і здоров’я учасників навчально-виховного процесу

 

НАКАЗУЮ:    

 

1. Призначити заступника директора з виховної роботи Бут Л.А., заступника директора з навчально-виховної роботи Боженко Л.Г., завідуючого господарством Стебка М.І. відповідальними особами щодо дотриманням режиму безпеки навчально-виховного процесу під час виконання будівельно-ремонтних робіт у Драбівському НВК.

2. Заступнику директора з виховної роботи Бут Л.А., заступнику директора з навчально-виховної роботи Боженко Л.Г., завідуючому господарством   Стебку М.І. взяти під особистий контроль виконання правил техніки безпеки на прилеглій території та приміщенні школи на час проведення будівельно- ремонтних робіт.

3. Внести зміни у режим роботи Драбівського НВК з 22.03.2017 року, скоротивши тривалість уроку для учнів 2х – 11х класів до 40 хвилин, маленькі перерви – до 5 хвилин, великі перерви – до 10 хвилин, зокрема:

1) Розклад дзвінків на понеділок, середу, четвер, п’ятниця 22.03, 23.03.2017, 03.04, 05.04, 06.04., 07.04 2017 року

1 урок – 8.00 - 8.40

2 урок – 8.45 - 9.25

3 урок – 9.30 - 10.10

4 урок – 10.20 - 11.00

5 урок – 11.10 - 11.50

6 урок – 11.55 - 12.35

7 урок – 12.40 - 13.20

8 урок – 13.25 - 14.05

2) Розклад дзвінків на вівторок 04.04.2017 року

0 виховна година8.00 - 8.30

1 урок – 8.35 - 9.15

2 урок – 9.20 - 10.00

3 урок 10.05 - 10.45

4 урок – 10.55 - 11.35

5 урок – 11.45 - 12.25

6 урок – 12.30 - 13.10

7 урок – 13.15 - 13.55

8 урок – 14.00 - 14.40

3) Розклад дзвінків на п’ятницю 24.03.2017 року

0 урок – 8.00 - 8.20

1 урок – 8.25 - 8.45

2 урок – 8.50 - 9.10

3 урок – 9.15 -  9.35

4 урок – 9.45 - 10.05

5 урок – 10.10 - 10.30

6 урок10.35 - 10.55

4. Погодити режим роботи навчального закладу в управлінні Держпродспоживслужби в Драбівському районі.

5. Встановити чергових адміністраторів школи за днями тижня:

  1. понеділок – директор Бугай Л.М.;
  2. вівторок – заступник директора з виховної роботи Бут Л.А.;
  3. середа – заступник директора з навчально-виховної роботи Шеляг О.Г.; 
  4. четвер – заступник директора з навчально-виховної роботи                 Боженко Л.Г.;
  5. п’ятниця – заступник директора з навчально-виховної роботи                  Варава Т.П.

6. Завідуючому господарством Стебку М.І. провести додаткові заходи щодо убезпечення життя і здоров’я дітей і працівників під час проведення ремонтних робіт даху шкільної їдальні:

1) Організувати відмежування червоною стрічкою будівельного майданчику в місці проведення ремонтно-будівельних робіт.

2) Призначити чергових осіб з числа обслуговуючого персоналу щодо дотриманням режиму під час виконання будівельно-ремонтних робіт на прилеглій території школи.

3) Розробити і затвердити графік чергування обслуговуючого персоналу (додаток 1).

7. Заступнику директора з виховної роботи Бут Л.А.:

1) Призначити чергових осіб з числа педагогічних працівників щодо дотриманням режиму під час виконання будівельно-ремонтних робіт на прилеглій території школи, зокрема:

22.03.2017 – Боярчука М.О., Войтову Г.М.,

23.03.2017 – Кравченка В.В., Шурубуру В.М.,

24.03.2017 – Ситника В.В., Смірнову Н.О.,

03.04.2017 – Перерву Г.М., Тесленко О.О.,

04.04.2017 – Коломійця О.О., Дейнегу Л.М.,

05.04.2017 – Боярчука М.О., Єгорову Л.Б.,

06.04.2017 – Шила В.О., Максименко О.І.,

07.04.2017 – Ситника В.В., Пилипенко М.О.

2) Розробити інструкцію для чергових учителів на подвір’ї школи під час проведення ремонтних робіт даху шкільної їдальні та схему розміщення зон візуального спостереження (додаток 2, 3).

8. Черговому вчителю забезпечити виконання правил техніки безпеки під час перерв (на закріпленій ділянці), контролювати ситуацію та приймати міри по усуненню порушень дисципліни і санітарного стану на відповідному посту.

9. Призупинити роботу шкільного харчоблоку на час проведення ремонту даху шкільної їдальні.

10. У зв’язку з відсутністю гарячого харчування для учнів груп продовженого дня скоротити їх роботу до 1600.

11. Здійснювати продаж буфетної продукції (хлібобулочні вироби, соки).

12. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Боженко Л.Г. зобов’язати  класних керівників 1х – 4х класів особисто супроводжувати дітей до шкільних автобусів і здійснювати їх посадку. 

13. Відповідальній за підвезення учнів психологу Пісоцькій О.Я. інформувати водіїв шкільних автобусів про внесення змін у режим роботи навчального закладу.

14. Класним керівника 1х – 11х класів:

1) Довести до відома учнів, батьків зміни в режимі роботи НВК.

2) Провести позаплановий інструктаж з учнями 1х – 11х класів з відповідним записом у журналі реєстрації інструктажів.

3) Забезпечити щоденне проведення бесід з учнями щодо дотримання ними правил безпеки під час перебування в приміщенні школи та на прилеглій до неї території.

4) Забезпечити проведення роз’яснювальної роботи з батьками щодо охорони та збереження здоров’я дітей.

15. До завершення ремонтних робіт усім працівникам школи ретельно виконувати даний наказ і забезпечувати безпечне перебування учнів у школі та на прилеглій до неї території.

Відповідно до об’єму ремонтних робіт, погодних умов можуть бути внесені зміни до режиму роботи Драбівського НВК.

16. Відповідальність за життя і здоров’я дітей під час навчально-виховного процесу покладено на педагогічний колектив.

17. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

Директор                                                                                                Л.М. Бугай         

 

Переглядів: 263 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Погода
Гаряча лінія
Розклад дзвінків
Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Drabiv NVK © 2020Безкоштовний хостинг uCoz