Понеділок, 30.03.2020, 20:57


Драбівський навчально-виховний комплекс
"загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. С.В. Васильченка-гімназія"
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 8900
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2019 » Лютий » 26 » Підсумки методичного тижня «Формування економічної свідомості учнів інноваційними методиками та новітніми технологіями»
07:25
Підсумки методичного тижня «Формування економічної свідомості учнів інноваційними методиками та новітніми технологіями»

З 04.02.2019 по 08.02.2019 року в НВК відбувся методичний тиждень  «Формування економічної свідомості учнів інноваційними методиками та новітніми  технологіями».

У рамках методичного тижня проведені відкриті уроки, виховні заходи, семінари-практикуми, різні форми методичної роботи, які сприяли реалізації науково-методичної проблеми школи «Національно-патріотичне виховання учнів як складова навчально-виховного процесу щодо формування свідомого громадянина України з гуманістичним світоглядом і загальнолюдськими цінностями», інноваційної діяльності школи щодо забезпечення поступового впровадження неперервної економічної освіти в навчально-виховний процес, створення Школи неперервної економічної освіти.

Відвідані уроки та заходи проведені на високому методичному рівні. Вчителі показали вміння використовувати нестандартні підходи у викладанні навчальних предметів та виховних заходів, досконале володіння інформаційно-комунікативними технологіями, ефективне застосування проектної технології навчання, поєднання інтерактивних методів з інноваційними технологіями, практичне використання Інтернету та Google-cервісів.

Творчим підходом відзначалися уроки таких учителів:

- Ситника В.В. – урок фізичної культури в 6-А класі з теми «Гімнастика»;

- Войтової  Г.М. – урок математики у 5-А класі з теми «Додавання і віднімання десяткових дробів»;

- Єгорової Л.Б. – урок англійської мови  в 10-А класі з теми «Інтерв’ю під час пошуку роботи»;

- Варави Т.П. – урок зарубіжної літератури в 10-А класі з теми «Традиції і новаторство митця в жанрі роману. Роль фантастики й символіка у творі. Еволюція головного героя роману О.Уайльда «Портрет ДоріанаГрея»;

- Смірнової Н.О. – урок образотворчого мистецтва в 7-А класі з теми «Малюнок. Літера. Шрифт у графічному дизайні».

4 лютого керівником методичного об’єднання вчителів початкових класів Потапенко Л.М. для учителів початкових класів проведено ділову гру «Формування економічної досвідченості учнів 1-4 класів», яка засвідчила, що система роботи з еко­номічного виховання сприяє набуттю первинного економіч­ного досвіду, формуванню в кожної дитини економічного мислення, вмін­ня орієнтуватись у нестандарт­них ситуаціях, проявляти іні­ціативу та самостійність, бути в майбутньому активними та свідомими учасниками соціально-економічних відносин.

5 лютого керівник методичного об’єднання фізико-математичного циклу Войтова Г.М. провела засідання круглого столу з проблеми «Застосування елементів STEAM-освіти на уроках математики та фізики». Після обговореної проблеми члени методичного об’єднання зробили висновок, що  STEM-освіта – це творчий простір світогляду дитини, де вона не тільки реалізовує свої потреби, а й готується до дорослого життя у соціумі, роблячи усвідомлений вибір майбутньої професійної діяльності. Уроки за STEM-технологією дозволяють не тільки вивчати теоретичний матеріал, але і закріплювати знання за допомогою можливостей практичного застосування різноманітних завдань.

    6 лютого керівником методичного об’єднання вчителів суспільного циклу Пилипенко М.О. проведено засідання в школі авторських ініціатив з проблеми «Формування економічної компетентності старшокласників з огляду на вимоги сьогодення». Під час засідання учасниками зібрання  здійснено  пошук шляхів до вдосконалення підготовки нового покоління, які володітимуть системними знаннями, новітніми методиками і методами наукових досліджень, а також будуть здатні генерувати власні ідеї й проекти. Окреслено умови, за яких можливе розв’язання цього завдання, а саме: зміна педагогічних методик і впровадження інноваційних технологій навчання в освітній процес навчального закладу.

       Керівником методичного об’єднання вчителів природничого циклу Безпалько Т.П. проведена творча зустріч вчителів з проблеми «Формування, становлення та реалізація економічних інтересів учнів як необхідний процес на шляху до самореалізації та успіху». Під час творчої зустрічі члени методичного об’єднання розглянули нові підходи до організації освітнього процесу в старшій школі, розкрили особливості, завдання, форми та методи  впровадження економіки в освітній процес, яка забезпечує широкі можливості одержання знань різними категоріями учнів відповідно до їх здібностей і потреб, розширює можливості соціалізації підлітків, а головне – форсує процес професійного самовизначення, підштовхуючи молодь до професійного вибору вже в школі.

Заступниками директора з навчально-виховної роботи Шеляг О.Г., Варавою Т.П., Боженко Л.Г. для керівників методичних об’єднань проведено семінар-кругозір «Сучасні технології навчання». Одним із завдань методичної роботи на сучасному етапі є активізація творчих здібностей учителів. До творчості вчителя спонукає й сьогоднішній учень розвинена й нестандартна особистість, вимоглива до свого наставника. Під час роботи семінару зроблено аналіз сучасних освітніх технологій навчання та перспективність їх впровадження в освітній процес, здійснено обмін інформацією про ефективні шляхи застосування інноваційних технологій на уроках з предметів різних циклів, наведено переваги інноваційних технологій у формуванні навичок та вмінь, виробленні цінностей, створенні атмосфери співробітництва, взаємодії учнів на уроках.    

 Психолог  навчального закладу  Демидюк О.В.  провела аристотелівський семінар «Психологічні чинники уроку». Під час семінару були розкриті психологічні закономірності процесу навчання та виховання, розуміння психологічних факторів уроку, дано методичні рекомендації з питань психологічної готовності вчителя до уроку та алгоритм діяльності педагога під час визначення мети та мотивації уроку.

Бібліотекарем Сотник В.Д. організовано виставку новинок психолого-педагогічної та методичної літератури. Педагоги навчального закладу мали змогу оглянути виставку «Хвилями океану педагогічних новинок», на якій презентувалися матеріали вчителів, що будуть направлені на районну виставку ППД «Інноваційний пошук освітян Драбівщини».

8 лютого 2019 року відбулося засідання методичної ради, на якому заступник директора з навчально-виховної роботи Осадча О.М. повідомила  про хід реалізації Драбівським НВК перспективної моделі і програми інноваційного розвитку освітнього закладу щодо створення Школи неперервної економічної освіти, проведено методичний вернісаж «Інноваційні підходи до формування та розвитку професійної компетентності педагогічних працівників у системі неперервної економічної освіти» (доповідач заступник директора з навчально-виховної роботи Шеляг О.Г.), розглядалися питання про підготовку до проведення тижня математики «Математичне моделювання економіки» (доповідач Войтова Г.М.), про підготовку матеріалів учителями для участі у шкільній, районній та обласній виставках педагогічних досягнень «Інноваційний пошук освітян Драбівщини», «Інноваційний пошук освітян Черкащини», обласному конкурсі цифрових ресурсів (доповідач Шеляг О.Г.), про підготовку педагогічної ради з проблем «Культура  здоров’я  як  чинник  формування здоров’язбережного середовища школи», «Роль гурткової роботи для всебічного розвитку особистості школяра» (доповідачі  Кравченко В.В., Боженко Л.Г., Бут Л.А.), про підготовку до проведення психолого-педагогічного семінару «Реалізація життєвого потенціалу особистості в умовах інноваційної діяльності школи» (доповідач Шеляг О.Г.), про роботу з молодими та малодосвідченими вчителями (доповідач Варава Т.П.).

Під час методичного тижня психологом Демидюк О.В. проведено анкетування вчителів щодо вивчення рейтингу професійної діяльності педагога.

У рамках методичного тижня проходив тиждень «Успіх молодого фахівця». Робота Школи молодого вчителя спрямована на підвищення рівня фахової, методичної і загальнокультурної підготовки молодих спеціалістів, становлення їхньої професійної майстерності. Підсумки проведення тижня свідчать, що Смірнова Ніна Олександрівна взяла активну участь у підготовці і проведенні всіх запланованих заходів. Під час ділової гри «Моделювання уроку» вчителі-наставники Варава Т.П., Нога Т.Б., Потапенко О.М. ділилися своїми вміннями і давали рекомендації щодо допомоги молодому вчителю у відпрацюванні власного педагогічного стилю.

На засіданні «Круглого столу» обговорювалось питання ефективного застосування сучасних інноваційних методів і форм роботи на уроках.

Інтерактивне лото мегазнань «Знаю. Умію. Можу» показало, що наставник Бут Л.А., молодий спеціаліст Смірнова Н.О. в тісній співпраці вивчають різні типи уроків та їх структуру, інтерактивні методи та нестандартні форми навчання, діляться своїми вміннями у застосуванні інновацій на власних уроках.

У рамках проведення тижня педагог-організатор Смірнова Н.О. 8 лютого провела флешбек «Відлуння Афганської війни», метою якого було вшанувати пам’ять загиблих в афганській війні, закріпити знання про причини виникнення конфлікту в Афганістані, який переріс у десятилітню війну.

Молодий спеціаліст Смірнова Н.О провела відкритий урок з образотворчого мистецтва у 7-А класі з теми «Малюнок, літера, шрифт у графічному дизайні», де ефективно застосовувала мультимедійні технології та інноваційні методи навчання. Вчитель вдало організувала діяльність на уроці, поєднавши повторення вивченого матеріалу про види мистецтва з ознайомленням з дизайном та його видами. Заняття супроводжувалося переглядом тематичної презентації, відеофрагментів. Практична робота передбачала виконання святкової листівки «День Святого Валентина» у техніці аплікації з використанням декоративних матеріалів.

Ніна Олександрівна організувала і провела конкурс «Інсценізація народної пісні», метою якого було розширити знання про українські пісні та їх виконавців, виховувати почуття прекрасного, любов і пошану до української пісні.

Отже, методичний тиждень сприяв реалізації науково-методичної проблеми та інноваційної діяльності школи щодо формування економічної свідомості учнів інноваційними методиками та новітніми технологіями, національної свідомості, моральних цінностей учнів, необхідності дотримання своїх прав, обов’язків, свобод, прищеплення їм любові до рідного краю, його історії, національних звичаїв, традицій, культури, формування в школярів активної життєвої і громадянської позиції, відповідальності за долю України.

Переглядів: 154 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Погода
Гаряча лінія
Розклад дзвінків
Календар
«  Лютий 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
Архів записів
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Drabiv NVK © 2020Безкоштовний хостинг uCoz