П`ятниця, 03.04.2020, 03:02


Драбівський навчально-виховний комплекс
"загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. С.В. Васильченка-гімназія"
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 8900
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2019 » Березень » 6 » Обдаровані діти – майбутній цвіт нації
11:09
Обдаровані діти – майбутній цвіт нації

Кожна обдарована дитина – індивідуальність, яка потребує особливого підходу. Модернізація національної освіти в Україні визначила необхідність розвитку інтелектуального, духовного потенціалу українського народу, вихід вітчизняної науки і культури на світовий рівень. У зв’язку з цим особливої актуальності набуває проблема формування української еліти.

Тож виявлення розумової обдарованості (інтелектуальної чи творчої), спеціальних здібностей у дітей, їх розвиток і реалізація є однією з актуальних проблем на сучасному етапі розвитку педагогічної теорії та практики.    

Обдарованість – складне, багатогранне явище. Кожна обдарована дитина – індивідуальність, що потребує особливого підходу.

Метою роботи педагогічних працівників з обдарованими учням є створення освітнього простору школи як сукупності умов для вдосконалення особистості шляхом здійснення переходу від ідеї розвитку особистості до ідеї саморозвитку; задоволення потреб суспільства у творчих, здібних учнях; реалізація процесу пошуку, відбору й творчого розвитку обдарованих дітей шляхом упровадження традиційних та інноваційних форм і методів навчання.

Однією з форм роботи з творчо обдарованою молоддю в Драбівському НВК є Мала академія наук України (МАН). МАН – це структурна складова системи позаурочної освіти, яка сприяє виявленню здібностей та обдарувань, самовизначенню та реалізації учнів шляхом залучення їх до пошукової, експериментальної, дослідницької роботи в різних галузях науки і техніки.

У процесі навчання учнів під керівництвом учителя-предметника проводиться певна науково-дослідницька робота, з якою потім виступають на наукових конференціях, колоквіумах, захищаються під час конкурсу-захисту. При цьому педагогічний процес щодо роботи з обдарованими учнями при написанні науково-дослідницької роботи у МАН має свої особливості, які відрізняють його від звичайних уроків у школі. І, перш за все, це те, що плани й програми наукових гуртків, клубів, секцій, на відміну від стабільних навчальних програм, охоплюють такі галузі знань і практичної діяльності, які виходять за межі уроку, враховуючи індивідуальні інтереси та творчий потенціал (можливості) конкретних дітей.

Для того, щоб учень виявив бажання працювати над науковим дослідженням, у нього необхідно пробудити це бажання, сформувати дослідницьку мотивацію. Із членами учнівського наукового товариства потрібно систематично проводити заняття, спрямовані на розвиток інтелектуальних умінь. Кожне заняття покликане ставити конкретні завдання, які допоможуть школярам по-новому поглянути на власну інтелектуальну діяльність, оцінити досягнення людей, що мають великі успіхи в науці.

У 2018-2019 навчальному році за результатами І (районного) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України 17 учнів  Драбівського НВК визначені переможцями районного етапу і делеговані для участі в ІІ (обласному) етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН України.

Наші юні дослідники завжди дуже серйозно й охоче працюють поруч із науковими керівниками, пишаються тим, що хоч і маленьке, але таке важливе відкриття зробили. Вони мають перед собою приклад – як треба працювати, розуміють, що їхні зусилля будуть використовуватись і в подальшій роботі. Головним є те, що учні вчаться ретельно проводити дослідження, оволодівають складними методами обробки результатів і переконуються: справжня наука не може бути надуманою, а результати завжди грунтуються на дійсно доведених фактах. Крім того, учні вчаться шукати і реферувати наукову літературу, писати звіт, захищати свої ідеї, обстоювати власну позицію, брати участь у наукових дискусіях. Вони мають можливість обмінюватися досвідом своєї роботи, виступаючи на конкурсах-захистах МАН. Це – шлях до створення кращих можливостей для самореалізації обдарованих дітей, формування атмосфери наукового спілкування. У майбутньому їм знадобляться набуті знання, навички пошукової, дослідницької роботи, вміння самостійно проводити експерименти, працювати з науковою літературою.

Обласний етап конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН,  який складався з трьох етапів програми захисту учнівських проектів (заочного оцінювання науково-дослідницьких робіт, 10-31 січня 2019 року; виконання контрольних завдань із базових дисциплін за трьома рівнями складності, 03 лютого 2019 року; захисту науково-дослідницької роботи, 16-17 лютого 2019 року).

Результати ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт:

І місце здобули Купріна Каріна (11-А клас, секція «Зарубіжна література, російська мова», науковий керівник Бугай Людмила Миколаївна), Ситник Максим (10-А клас, секція «Педагогіка», науковий керівник Шевчук Валентина Степанівна);

ІІ місце – Захарова Яна (11-А клас, секція «Мікро- та макроекономіка», науковий керівник Калач Інна Вікторівна), Мороз Роман (11-А клас, секція «Журналістика», науковий керівник Івченко Любов Дмитрівна),  Городинець Анна (10-А клас, секція «Прикладна математика», наукові керівники Панченко Лідія Григорівна, Ярошенко Тетяна Володимирівна), Шкода Ольга (10-А клас, секція «Агрономія», науковий керівник Осадча Оксана Миколаївна), Діхтяренко Володимир (9-А клас, секція «Хімія»,  науковий керівник Дейнега Ніна Григорівна, секція «Охорона довкілля та раціональне природокористування», науковий керівник Осадча Оксана Миколаївна), Лимаренко Владислава (9-А клас, секція «Історія України», науковий керівник Нога Тетяна Борисівна), Ричка Дарина (9-А клас, секція «Українська мова», науковий керівник Надточій Ольга Григорівна), Шендрик Катерина (9-Б клас, секція «Психологія», науковий керівник Осадча Оксана Миколаївна), Поляниця Дарина (8-А клас, секція «Екологія», науковий керівник Осадча Оксана Миколаївна);

ІІІ місце – Литвиненко Юлія (11-А клас, секція «Всесвітня історія», науковий керівник Нога Тетяна Борисівна), Івануса Андрій (11-Б клас, секція  «Історичне краєзнавство», науковий керівник Сидоренко Галина Михайлівна), Кутова Дарина (10-А клас, секція «Українська література»,  науковий керівник Деркач Ніна Олександрівна), Друзяка Неля (9-А клас, секція «Соціологія», науковий керівник Потапенко Олена Миколаївна), Ричка Дарина (9-А клас, секція «Теологія, релігієзнавство та історія релігії», науковий керівник Варава Тетяна Павлівна), Марунич Юлія (9-Б клас, секція «Біологія людини», науковий керівник Осадча Оксана Миколаївна), Петренко Ярослав (9-Б клас, секція «Історичне краєзнавство», науковий керівник Осадча Оксана Миколаївна).

Ми щиро вітаємо юних науковців та їх наукових керівників з високими досягненнями. Бажаємо нових перемог та творчих злетів!

Переглядів: 151 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Погода
Гаряча лінія
Розклад дзвінків
Календар
«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Drabiv NVK © 2020Безкоштовний хостинг uCoz