Вівторок, 31.03.2020, 08:00


Драбівський навчально-виховний комплекс
"загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. С.В. Васильченка-гімназія"
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 8900
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Науково-методична проблема НВК

 

 Проблемне питання НВК: 

«Місце і роль навчальних предметів, виховних заходів у 

формуванні морально-духовних цінностей особистості школяра»

 

 Етапи  діяльності

 

над проблемною темою

 

2010 – 2011 н. р.

 

 

1.  Проведення діагностування серед вчителів.
2. Обробка інформації та аналіз результатів педагогічного процесу для виявлення загальних та окремих проблем науково-методичної роботи.
3. Дослідження реального рівня професійної майстерності, потреб та інтересу як у всього колективу, так і кожного вчителя:
   - аналіз роботи НВК за рік;
   - моніторингові дослідження рівня навчальних досягнень учнів, їхньої вихованості;
   - фронтальне відвідування уроків, виховних заходів, виявлення професійного рівня вчителів, їхньої методичної кваліфікації;
   - ознайомлення педколективу з досягненнями психолого-педагогічної науки, новими педагогічними технологіями.
4. Засідання круглого столу з метою вивчення стану розроблення обраної проблеми в на­уково-педагогічній літературі і практиці динамічної групи.
5. Діяльність динамічної групи по створенню моделі нової технології, планування сис­теми заходів, спрямованих на вирішення запропо­нованих завдань.
6. Складання плану роботи над проблемою, розпо­діл обов'язків між членами педагогічного колективу, забезпечення послідовності накреслених заходів, їх взаємодія з іншими елементами педагогічного про­цесу.
7. Обговорення та затвердження педагогічною радою запропонованої загальношкільної проб­леми.
 Створення умов для вирішення поставлених завдань:
   - оформлення довідково-інформаційного ме­тодичного куточка з визначеної проблеми в шкіль­ному методичному кабінеті;
   -  складання переліку рекомендованої літератури з проблеми;
   - підготовка та проведення конференції за на­уково-методичною літературою, у якій висвітлюється визначена проблема; комплексне
   - обговорення від­повідних статей періодичної літератури;
   - вдосконалення системи роботи вчителів у кон­тексті роботи над проблемою;
   - вивчення досвіду роботи педагогів інших шкіл, які працюють над аналогічними проблемами;
    - організація роботи постійно діючого психолого-педагогічного семінару з проблемної теми;
   - проведення інструктивно-методичних нарад, дискусій для вчителів з визначеної проблеми;
    -  удосконалення, належне спрямування всіх форм внутрішньошкільної
   - методичної роботи, активізація діяльності шкільних методичних об'єднань;
   - організація наставництва, консультацій для мо­лодих учителів;
    - створення та забезпечення ефективної роботи твор­чих груп, шкіл перспективного педагогічного досвіду;
   - забезпечення морального та матеріального сти­мулювання вчителів.

 

2012 – 2013 н. р.

 Створення умов для вирішення поставлених завдань:

   - розроблення творчими групами основних положень, рекомендацій, методів, заходів, технологій, найбільш ефективних у роботі даної школи, кож­ного педагога;

   - обговорення запропонованих рекомендацій на засіданнях шкільних методичних об'єднань, вироб­лення заходів стосовно їх реалізації;

   - виконання вчителями конкретних науково-до­слідницьких завдань;

    - організація взаємовідвідування уроків, вивчення та виконання вчителями запропонованих методичних рекомендацій;

   - узагальнення й упровадження в практику ро­боти вчителів перспективного педагогічного досвіду з даної проблеми;

   - вдосконалення методики аналізу відвіданих уро­ків керівниками школи, методичним активом;

   - організація методичних семінарів, лекцій, занять-консультацій для вчителів-експериментаторів;

   - створення банку інформації щодо впровадження проблеми у навчально-виховний процес школи;

   - випуск методичних бюлетенів з досвіду роботи над проблемою;

   - творчі звіти кращих учителів за результатами ро­боти над проблемною темою.

   - проведення моніторингу навчальних досягнень учнів, виявлення рівня їх вихованості, розвитку: проведення підсумкових контрольних робіт, тестування, контрольних зрізів знань для вивчення пливу запропонованих нових технологій на рівень навчальних досягнень учнів; вивчення й аналіз діагностування рівня вихова­ності, розвитку учнів;

   - узагальнення, аналіз отриманих даних, вироб­лення практичних рекомендацій;

   - проведення творчих звітів шкільних методичних об'єднань, динамічної групи про наслідки роботи над проблемою;

   - оформлення результатів дослідження у вигляді методичних порад, випуску методичного бюлетеня;

   - проведення підсумкової методичної конференції з проблеми;

   - підбиття підсумків роботи, формування нових традицій школи.

                                                                                                                     Далі

 


Вхід на сайт
Погода
Гаряча лінія
Розклад дзвінків
Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Drabiv NVK © 2020Безкоштовний хостинг uCoz