Неділя, 25.08.2019, 01:35


Драбівський навчально-виховний комплекс
"загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. С.В. Васильченка-гімназія"
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 8888
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Памятка для вчителів

«Шляхи подолання педагогічної занедбаності школярів»

  1. Зробіть мету уроку метою учнів
  2. Попросіть учнів пояснити значення завдань чи сформулювати завдання.
  3. Якщо учні не розуміють завдань, то вони не можуть привести приклади.
  4. Нагадуйте про завдання протягом уроку.
  5. Формулюйте мету, орієнтуючись на потреби й інтереси учнів
  6. Концентруйтеся на знаннях і уміннях, що відповідають інтересам і потребам учнів.
  7. Використовуйте ігри, фільми і демонстрації.
  8. Формулюйте конкретні навчальні завдання, якими повинні оволодіти учні класу. 
  9. Уникайте «магії слів» — фраз, що звучать красиво, але значать мало.    
  10. Під час розвитку мотиву досягнення орієнтуйте учнів на самооцінку діяльності
  11. Запитуйте в учня: «Ти задоволений результатом?», замість оцінки: «Ти добре справився з роботою».
  12. Проводьте індивідуальні бесіди для обговорення досягнень і промахів, постійно цікавтеся ставленням учня до процесу та результату своєї діяльності.
  13. Як найчастіше ставте учнів у ситуацію вибору
  14. Пропонуйте учням самим вибрати для себе рівень складності завдань.
  15. Запропонуйте вибрати спосіб досягнення мети.
  16. Запропонуйте обдарованим і відстаючим учням разом розробити індивідуальні плани навчання.
  17. Допомагайте учням ставити перед собою реалістичні завдання
  18. Заохочуйте учнів, що ставлять перед собою досяжні завдання, щоб ускладнювати їх згодом.
  19. Коли учні ставлять перед собою нереально високі завдання, запропонуйте їм альтернативу.
  20. Попросіть учнів записувати в спеціальному зошиті завдання,  що вони ставлять перед собою на день, тиждень чи чверть.
  21. Розпитайте учнів про те, коли й де вони будуть працювати над досягненням своїх завдань, які матеріали їм для цього знадобляться та коли вони планують закінчити.
  22. Допомагайте учням бути відповідальними за успіхи та прорахунки
  23. Після виконання завдання попросіть учнів розповісти, що було особливо важко,  як вони з цим справилися.
  24. Обговорюйте причини не тільки успіхів, але й невдач. Будьте самокритичні та відповідальні за свої помилки.
  25. Зробіть ситуацію успіху  досяжною для кожного учня
  26.  Вибирайте такі завдання, при виконанні яких учні частіше домагаються успіхів, ніж невдач.
  27. Якщо в учнів виникають проблеми, розділіть матеріал на дрібні порції.
  28. Вибирайте адекватну методику викладання предмета.
  29. Пов'язуйте навчальну інформацію з життєвим досвідом школярів
  30. При введенні нової теми запитайте учнів, що вони знають про цю проблему, що вони чули чи читали із запропонованої теми, які ідеї й асоціації в них виникають тощо.
  31. Намагайтеся подати інформацію у формі проблеми чи проблемного питання, для чого представляйте різні точки зору, говоріть про сумніви та неясності в окремих аспектах теми.
  32. Починаючи роботу, переконайтеся, що в учнів достатньо можливостей, щоб почуватися безпосередньо причетними до групових занять
  33. Після вивчення складного матеріалу попросіть учнів перевірити себе в засвоєнні нового матеріалу, пояснюючи його один одному.
  34. Коли робота особливо захоплююча й цікава, учням корисно працювати в групах.
  35. Пропонуйте дітям придумати питання для однокласників і задавати їх на уроці
  36. Уникайте небажаних наслідків своїх учительських очікувань
  37. Складайте групи зі змішаними рівнями здібностей для виконання спільних завдань.
  38. Будьте особливо обережні в поводженні зі слабкими учнями під час уроку, хваліть за правильні відповіді, викликайте відповідати так само часто, як і сильних учнів.
  39. У спілкуванні з учнями показуйте, що ви вірите в те, що вони можуть добре вчитися; повертайте роботи, що не відповідають вимогам, із пропозиціями для поліпшення.
  40. Контролюйте свою поведінку. Чи не стоїте ви осторонь деяких учнів?
  41. Чітко встановлюйте правила й процедури
  42.   Обговоріть з учнями правила, домовитеся їх виконувати, тому що вони корисні для справи.
  43. Крім правил і процедур, установіть санкції за їхнє порушення. Якщо діти заздалегідь знають, що буде наслідком тієї чи іншої дії, вони будуть мати усвідомлений вибір.
  44. Ретельно контролюйте дотримання правил, особливо спочатку, поки вони не закріпилися.
  45. Заохочуйте їхнє дотримання та карайте за недотримання після першого попередження.
  46. Акцентуйте увагу на вчинках і поведінці, а не на особистості учня
  47. Пояснюючи учню, чому його вчинки неправильні, уникайте таких слів, як «погано», «нерозумно».
  48. Обговорюючи провину учня, говоріть тільки про те, що трапилося, не узагальнюйте, не наклеюйте ярлики: «Ти як завжди...».
  49. Не підсилюйте напруження ситуації
  50. Не робіть «із мухи слона».
  51. Контролюйте свої негативні емоції, позбавте бажаної реакції «проблемного» учня.
  52. Не порівнюйте учнів один з одним, не втягуйте в конфлікт інших дітей.
  53. Не обговорюйте ситуацію в стані збудження, дайте «охолонути» собі й учню.
  54.   Показуйте вихід із складної ситуації. Дайте школярам можливість фіксувати й оцінювати свій прогрес
  1. Надайте зразки правильних дій, за якими можна орієнтуватись й оцінювати свій успіх
  2.   Роздайте аркуші спостережень,за допомогою яких можна вести контроль за прогресом Перевіряйте вміння й нагороджуйте тих, чия самооцінка відповідає успіху.

 

 

Якщо…

1. Дитину постійно критикують, вона вчиться ненавидіти;

2. Дитину висміюють, вона стає замкнутою;

3. Дитину хвалять, вона вчиться бути шляхетною;

4. Дитину підтримують, вона вчиться цінувати себе;

5. Дитина росте в докорах, вона вчиться жити з почуттям провини;

6. Дитина росте в терпимості, вона вчиться розуміти інших;

7. Дитина росте в чесності, вона вчиться бути справедливою;

8. Дитина росте в безпеці, вона вчиться вірити в людей;

9. Дитина росте у ворожнечі, вона вчиться бути агресивною;

10. Дитина росте в розумінні і дружелюбності, вона вчиться знаходити любов у цьому світі.

 

 

 

 

далі

Вхід на сайт
Погода
Гаряча лінія
Розклад дзвінків
Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Drabiv NVK © 2019Безкоштовний хостинг uCoz